10.05.2017

Kubuś Waterrr Sport – sportowi idole grają z Kubusiem!

Kubuś w unikalnym produkcie zamknął odpowiedź na potrzeby i oczekiwania fanów sportu – nie tylko tych najmłodszych. Dla młodych konsumentów ważny jest smak, ale też wygląd i indywidualny charakter produktów, po które sięgają. Kubuś postanowił więc zaoferować im jedyną w swoim rodzaju smakową wodę funkcjonalną, która jest pyszna, wzbogacona witaminami, a w dodatku reprezentuje wartości i sportową pasję bohaterów, których wizerunki znajdziemy na etykietach.

Najlepsi piłkarze grają z Kubusiem! Najmłodsi i aspirujący sportowcy mogą wreszcie sięgnąć po produkt, który powstał z myślą o nich, a ich znani i utalentowani ulubieńcy pojawili się na wyjątkowych etykietkach wody Waterrr Sport! Na butelkach znajdziemy wizerunki popularnych piłkarzy, m.in., Michała Pazdana, Kamila Grosickiego i Bartosza Kapustki. Fani sportu mogą teraz cieszyć się smakiem i orzeźwieniem w prawdziwie sportowym wydaniu. Każdy z idoli pojawił się na wszystkich wariantach smakowych, a w dodatku zostali oni dosłownie uchwyceni w różnych sytuacjach na boisku!

Unikalna funkcjonalna woda smakowa Kubuś Waterrr Sport dostępna jest w trzech wariantach – Citrus-mix, Jagoda i Malina-Granat. Każdy smak wzbogacono cennymi witaminami B6 i B12, które są ważnym elementem dobrze zbilansowanej diety i pomagają w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego i nerwowego. Wszystkie warianty mają oczywiście wygodne, poręczne opakowania – butelka jest idealnie wyprofilowana, by móc zabrać ją ze sobą na trening lub na podwórko.

Kamil Grosicki, Michał Pazdan i Bartosz Kapustka to czołowi polscy piłkarze, idole dzieci i ich rodziców. Piłkarze zostali także ambasadorami nowej kampanii „Rusz się z Kubusiem!”. Wspólnie z marką Kubuś będą zachęcać dzieci do aktywności fizycznej.

– Pamiętam z dzieciństwa, że nikt lepiej nie zachęci i nie zmotywuje do ruchu oraz aktywności, niż ulubiony piłkarz, czy sportowiec. Dziś już z perspektywy rodzica widzę jak ważna jest promocja aktywnego spędzania czasu wśród dzieci, ponieważ sport ma niestety w dzisiejszych czasach dużą konkurencję w postaci komputerów, gier i Internetu. Jako ojciec czuję, że musimy zrobić wszystko, by znów zapanowała moda na ruch i zabawę z rówieśnikami – mówi Michał Pazdan.

W ramach akcji zaplanowano wiele działań – m.in. wydarzenia, atrakcyjne konkursy i komunikację w social mediach. Marka Kubuś od lat zachęca do aktywnego spędzania czasu, m.in. poprzez cykl biegów „Waterrr Run” czy obecność zimą na stokach narciarskich.

– Jestem nie tylko piłkarzem, ale przede wszystkim ojcem, dlatego zdaję sobie sprawę, jak istotne jest, by już od najmłodszych lat zachęcać dzieci do uprawiania sportu i ruchu oraz pokazywać im, że to świetna zabawa, a rodzicom, że to idealny sposób na spędzenie czasu z pociechami – przekonuje Kamil Grosicki.

Zobacz też

  • Aktualności

    11.09.2017

    Wygrywaj nagrody w nowym konkursie Kubuś Play!

    Baw się w grze Kubuś Play i wygrywaj super nagrody!
    Czytaj więcej →